Ovip

A szoftver elsősorban a kereskedők és a webáruházak mindennapi értékesítési és ügyviteli feladataira kínál komplex megoldást a termékbeszerzéstől a raktárkezelésen át, egészen a számlázásig. A webáruházak naprakész készletnyilvántartásáról, továbbá a rendelések és a termékadatok szinkronjáról az OVIP API gondoskodik.

A program 21 modulja automatizált folyamatokkal, felhasználóbarát felülettel, modulok közötti folyamatos szinkronnal segíti a vállalkozókat adminisztratív terheik csökkentésében, a mindennapi munkafolyamatok gördülékenyebbé tételében - mindenkinek, aki egy modern, logikusan működő és egyszerűen kezelhető vállalatirányítási rendszerrel szeretné növelné cége hatékonyságát.

Szolgáltatások

A szolgáltató által kiemelt termékek és szolgáltatások listája:

  • Rendelések kezelése
    Az OVIP garantálja a villámgyors rendelésfeldolgozást, így tömeges műveleteikkel akár több rendeléshez egyszerre készíthetsz címkét, állíthatsz ki számlát és adhatsz fel csomagokat! Rendeléseid együttes komissiózását polchely kezelés funkciók segítik!
  • Tökéletes készlet
    Modulok közötti szinkronoknak köszönhetően a raktárkészlet automatikusan változik, ha rendelés beérkezés, számlázás, vagy bolti értékesítés történt. A webáruház automatikusan megkapja a legfrissebb szabad készlet adatokat!
  • Fizikai bolt
    A rendszerrel egy helyen kezelheted webshopod és fizikai boltod készletét, sőt, akár több bolt irányítása is könnyedén kivitelezhető. A kassza kezelése és a termékek felvitele gyerekjáték az OVIP-pal!
  • Termékek kezelése egy helyen
    Felejtsd el a duplikált adminisztrációt! Az OVIP-pal a termékadatokat elég csak egyetlen felületen kezelned, a szinkron gondoskodik a termékadatok webshopban, vagy OVIP-ban történő módosításáról!